--------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- Niclas mode!: Dagens outfit!

torsdag 21 januari 2010

Dagens outfit!


Detta är första dagens kläder!
Jag lyckades tyvärr inte fånga dagens andra två outfits på bild, men det må vara hänt.
Denna outfit består av ett par svarta McGordon jeans, inhandlade på Dressman för ~3 år sedan (på rea, 200 kronor). De är rejält slitna i grenen, och något är fel med blixtlåset, så det vill sällan gå högre än ett par centimeter under toppen, så att det ser ut som om jag varit på tjejkalas för den uppmärksamme.
Tröjan är en t-shirt som min mamma köpte till mig någon gång då hon tyckte att jag hade för lite tröjor (något som faktiskt inte är sant). Det är gitarrer på den, och den har rosa kanter. Jag tror att den är köpt på H&M för en knapp hundring.

Det är allt som syns på bilden, och därför det som skall avhandlas. Jag är skäggig och har en vanlig håruppsättning som håller på att släppa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar