--------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- Niclas mode!: Gästblog: Dagens outfit

fredag 22 januari 2010

Gästblog: Dagens outfit



Idag har jag på mig en tröja som har kattdjursfläckar och fjädrar som mönster och är gjord i något rätt halt syntetmaterial. Den är köpt i en second handbutik för 2-3 år sedan för ca 50 kr. Till det har jag samma byxor som igår, som liksom då har uppvikta ben, då byxbenen är för långa. Som extra utsmyckning har jag på mig ett halsband. Hjärtat har jag för mig är en gåva från min farmor när jag var liten och läderremmen är från ett halsband jag fick av en kompis när jag gick på lågstadiet. Håret är dagen till ärat nyklippt. Tog mig drygt en timme att klippa av toppar och lite övrigt trasigt hår. Borde dock dammsuga upp de sista avklippta håret från golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar