--------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- Niclas mode!: Gästblog: Gårdagens Outfit

söndag 24 januari 2010

Gästblog: Gårdagens Outfit

På det här fabulöst gryniga fotot ser vi alltså mig iförd det man skulle kunna kalla mina ytterkläder. Jag har på mig en lång, grön, österrikisk lodenrock som jag fått från farfar då han var för kort för den. I rocken finns att läsa: "Kärntner Heimatwerk". Halsduken, som är ett mycket viktigt plagg (jag skulle ju frysa utan den), har jag fått från mamma när hon inte ville ha den eller något liknande. Jeansen, som jag fick i julklapp då det dömdes att jag hade för lite byxor (vilket förmodligen var sant då), är av typen RDWD/REDWOOD. Tyvärr är de blåa och klassificerar därför inte som byxor, så jag vet inte hur det gick med den byxbristen. Tröjan jag har på mig är en långärmad vit någonting som jag haft i säkert 5 år.

Var det allt? Jag har hår på huvudet (fullt normalt), samt en växt av fjun på hakan. Bakom mig står Shana och pekar på någonting.

P.S. Ja, jag står på en stol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar