--------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- Niclas mode!: Dagens outfit!

torsdag 21 januari 2010

Dagens outfit!


Idag hade jag på mig något som jag kallar college-sunk-stilen. Den innefattar t-shirt, långärmad skjorta och jeans. Jeansen är McGordon köpta på Dressmann för 200 kr på rea för ca ~2 år sedan. De är rejält slitna i grenen. Det är inte samma byxor som igår.
Skjortan är mörkgrå, av okänd härkomst, förmodligen ärvd.
T-shirten är från Scania och skänkt eller stulen av min far.

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt!! Den enda modebloggen värd att följa.
    Vi fans skulle uppskatta lite videobloggande ibland. Nånting pördigt.
    Hoppas du blir rik! //Soile

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag ska ta det i beaktande!
    Hmm...

    SvaraRadera